joi, 20 septembrie 2012

Blond/Roșcat

îmi venise o idee de a scri în continuare, însă curiozitatea de a-mi vedea statistica vizualizarilor mi-a ruinat ideea. În speranța că în timp ce-ți scriu aceste stupidități îmi va reveni ideea. am să vă spun că, incepătorul meu blog este vizualizate de asa țări ca: SUA,Germania, România, Franța, Italia, Marea Britanie, Rusia și desigur Moldova.
sunt plăcut surprinsă că în ciuda faptului că nu îmi rezerv destul timp pentru a mai scrie câte ceva interesant (poate!), lumea vizualizeaza pagina de blog. mă bucur, că poate întîmplător, lumea mai clik-ează pe la mine...
Ah, da, mi-am amintit ideea...
tot mai mulți îmi pun  întrebare care îmi provoaca surîsul: ți-ai vopsit părul?
desigur că nu. pur și simplu sunt deosebită :D și deaceea culoarea părului meu se schimbă, desigur la negru nu ajung :D Aceasta se datoreaza mai multor factori, printre care: lumina din încăperi, intensitatea soarelui și nu în ultimul rând timpul de după spălare. DA, și dispoziția de moment. Când mă înfurii devin roșcată, DAR EU SUNT BLONDĂ !
 Pentru că e seara la mine, vă spun Noapte boonă! la cine e dimineața: Boonă dimineața și Nea Aniaza :D
să aveți o zi cât mai fericită că l-a mine a fost azi cu extreme.
pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu