joi, 7 februarie 2013

11 lucruri despre mine :D

Special pentru persoanele care-mi citesc articolele și vor să afle ceva nou despre mine.
În continuare voi enumera 11 lucruri despre mine.

  1. Îmi place să citesc;
  2. Colecționez bănuți din diferite țări, dacă am posibilitatea mă lingușesc pe lângă persoana care știu că are bănuți din altă țară. Din colecția pe care o am (ce-i drept e încă mică) mă mândresc cu un bănuț din 1970 de origine poloneză ;
  3. Sunt foarte vorbăreață cu persoanele pe care eu consider ca le cunosc destul de bine, în rest tac dacă e cineva nou în companie, poate e greu de crezut, pot spune prietenii mei, dar, e adevărat :D
  4. am avut curajul să fac o schimbare radicală de look, având părul foarte lung ( din pozele postate pe blog puteți vedea) la foarte scurt :D și nu am regretat :)
  5. poate părea ciudat, dar îmi place foarte, foarte mult să învăț
  6. mulți prieteni spun că nu ar fi așa de interesante întâlnirile noastre fără mine , cel puțin aud că le-a fost dor de prezența mea :D - asta se numește falsă modestie :D
  7. mă plictisesc repede de unul și același lucru/ocupație/serial (dacă e cu prea mlte serii)
  8. nu-mi place să mint, dacă nu vreau să spun încerc să ocolesc subiectul
  9. îmi place teatrul, în special eu să joc pe scenă
  10. sunt curajoasă până în momentul când trebuie să trec la fapte :) daca este pt mine, în ajutorul cuiva curaj se găsește destul în sufletul meu
  11. îmi place stilul comod de îmbrăcăminte, cu toate că în garderoba mea se găsesc și câteva rochii și pantofi cu toc înalt :D
Cam astea pot spune despre mine, prietenii mei care au citit pot să adauge, dacă eu am scăpat ceva :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu