miercuri, 15 noiembrie 2017

Ie cusută de mine

Cu trei ani în urmă am început să-mi cos o ie. Am fost atât de entuziasmată încât am cusut ce era mai greu: găurelele. Asta am aflat-o mai târziu din spusele altor meşteriţe care deasemenea şi-au cusut ie.
Eu am ales un model de Banat. Pentru că nu am cercetat detalii despre această regiune, am făcut foarte multe greşeli pe care ulterior mi le-au spus meşteriţele cu experienţă. Asta însă nu m-a făcut să îmi placă mai puţin ceea ce am început.
Cred că vă întrebaţi de ce a durat atât. Răspunsul este simplu (pentru mine). Timpul liber nu mi-a permis să cos atunci când vreau plus că au apărut alte priorităţi, cum ar fi procurarea unui apartament,  reparaţia lui, apoi naşterea băieţelui meu şi perioada de după naştere. Mamele înţeleg cel mai bine ultima perioadă.
Iată aşa au trecut trei ani.
În aceasta vară mi-am amintit că acest proiect este nefinisat, aşa că m-am apucat de treabă. Când bebe dormea, mama cosea, în parc la aer liber, la umbră :) Şi aşa ia mea prindea contur... I-am zis soţului că am să finisez ia la hramul oraşului Chişinău, asta în primul an, dar nu i-am spus în care an. Anul acesta de hramul oraşului ia mea a fost gata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu