duminică, 2 decembrie 2012

love likes coincidences

Întodeauna am știut că viața e prea scurtă să o pierzi și foarte greu s-o păstrezi... Azi am vizionat „Love likes coincidences”. M-am gândit... poate ai trecut de atâtea ori pe lângă mine.... poate chiar ti-am zâmbit...
Am iubit, asa cred și așa vreau să cred... Chiar mi-aș da viața pntru tine...
Am venit pe lume cu probleme... probabil pentru a te ajuta... Chiar mă simt o străină în lume... Sunt neînțeleasă...Mă bucură faptul că nu citești aceste prostii, niște tâmpenii în toiul nopții...

4 comentarii:

  1. chiar ți-ai da viața? nu-ți pare că e destul de banală această afirmație, această acțiune?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da! eu cuvinte in vant nu arunc... iubirea este banala... si unele actiuni si afirmatii la un moment dat devin banale!

      Ștergere
  2. Anonim21:01:00

    nu spune asa, ma doare inima !

    RăspundețiȘtergere