sâmbătă, 28 iunie 2014

revenire după o pauză

     Posibil că ați crezut că am uitat de voi, cei care mă urmariți, posibil v-am uitat, și cred că întrebarea voastră de bază, unde m-am pierdut?
      Raspunsul este simplu, s-a întamplat o minune în viața mea și tot ce văd în jur prinde sens, în plan profesional am ajuns acolo unde nici nu m-am gandit că o sa ajung și în plan personal am întâlnit un om minunat care vede în mine ceea ce văd eu în oglindă
     De ceva timp fericirea îmi e prieten, încât mie frică să nu plece de lângă mine, eu însă cred că o îmbăt si o odorm in patul meu, să stea în preajmă cât mai mult posibil...
      Nu am uitat de acest loc unde îmi împrăștii gândurile întortocheate, pur și simplu nu vreau sa-mi deochie careva realitatea/fericirea/împlinirea sufleteasca și stabilitatea din gânduri...
      Viitorul e din ce în ce mai clar în gândul meu. Acum știu ce vreau de la viață, n-am să ți-o spun, cititor indiscret, pentru ca tu să-ți închipui ce vrei dar nu ce vreau eu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu