luni, 6 august 2012

Impresii

    Nu demult m-am reîntors din Bulgaria, unde am participat la un festival international folcloric care a avut loc în capitala turistică Veliko Tarnovo.  Au fost pentru mine cele mai vesele si cele mai frumoase zile petrecute alături de prieteni și viitori prieteni... Peripeții, nopți albe și dimineți somnoroase.... si desigur party every night :D
    Mâncarea tradițională conține un condiment extrem de aromat, care irită stomacul în cazul în care nu ești obișnuit cu el. Eu, cea care nu are probleme cu mâncărurile sofisticate si condimentate, după patru zile am simțit disconfort și m-am simtit balonată vreo două zile...
    Grupul ce reprezenta Republica Moldova, împreună cu celelalte, au fost cazați la hotelul educațional turistic care se afla în parcul Ksilifor „Momina Kreposti”. Am avut parte de o întâlnire călduroase în frunte cu Milena – traducătoarea noastră.
    Am făcut cunoștință cu ceilalți participanti: Mexico, China Taipei, Rusia, Indonezia a venit mai târziu...
Am participat si la un alt festival care a avut loc in Razgrad, oraș situat la aproximativ 150km de Veliko Tarnovo. Acolo am fost cazați într-un hotel cu vreo 20 de etaje, unde am fost cazați la etajele 13 și 14 :D cineva facea glume zicând că ascensorul funcționează doar dimineața și seara :D Eu am urcat cele 14 etaje de două ori, asta pentru a arde din calorii si grăsimile acumulate in 5 zile :D
   
Următorul articol vă voi povesti despre una din cele mai frumoase zile petrecute în Bulgaria ;)

o zi bună!
 vă pup :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu