marți, 23 octombrie 2012

trebuie să dorm...

Azi, m-am trezit, de căteva ori am pus alarma peste 5 min. Am decis că totuși leneveală e molipsitoare, mi-am făcut toaleta de dimineață și cu toate că știam că degetul tăiat cu 10 ore în urmă încă nu e bine regenerat mă pieptănam și mi-am refăcut rana. Sângele era așa de purpuriu și atât de cald, iar dulceața lui mă îndemna să-l privesc să simt acea durere usturătoare, știam că trebuie să găsesc mai repede plasturele, însă dulceața sângelui mă îndemna să încetinesc.... păcat că întârziam la lucru... cu sânge s-a început săptămâna...
Este 1 și 33 de min și eu nu vreau să dorm. Azi am fumat „calean” așa zic prietenii, corect cum se numește nu știu... am știut că am să tușesc  dar au zis că inofensiv... am încercat însă doar eu știu că gâtul mă trimitea la origini... trebuie și asta să încerci în viață... Mie nu-mi pasă că  trebuie să mă trezesc dimineața... nu-mi pasă că  mâine e o zi plină cu rutină, poate o voi pierde cu prezența mea... pentru că asta fac de atâtea ori când văd că rutina mă ia peste picior și -mi amintește  că oricum va râde de mine... Eu sper că voi învinge și când voi obosi îi voi pemite să intre în viața mea, sper să fie pe la vreo 50 de ani,nu mai devreme...
Știu că trebuie să plec să mă bag la somn, dar ceva nu mă lasă... îmi place senzația de nedumereală  și nepăsare... știu mâine mă voi blestema pentru că acum nu-mi pasă... dar cum îmi voi aminti că ziua de luni a fost interesantă la sfîrșit și de neuitat... noi cunoștințe... noi glume... noi păreri despre mine...

Noapte boonă!
pup, cred în bine

P.S. Asta că să aveți cu să vă plictisiți... tâmpeliile mele :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu